2011. július 29., péntek

Kezdődik...

Úgy döntöttem hogy elkezdek blogot írni, mint azt már egyre többen, egyre több helyen csinálják. Ez most egy fotós blognak indul - aztán meglátjuk mi lesz belőle - ami azt jelenti,hogy sok képet fogok feltölteni, és leírni a hozzájuk tartozó sztorikat, tehát csak akkor fog frissülni ha van friss fotó :) remélem ez elég gyakran lesz.

Tegnap megcsináltam a logómat (az oldal tetején), és akkor jött az ötlet, hogy kéne blogot írni. (Már a cím is olvasható a logóban :) ) A copyright csak poén, meg szerintem így néz ki jól (bár a saját tervezésű betűimhez képest elég gagyi :P). A logó Inkscape-pel és Gimp-el készült. "Ez a párosítás majdnem olyan jó, mint a PhotoShop" - öcsém szerint.

Háttérnek a kedvenc képemet raktam be egyenlőre, de szerintem majd fotózok egyet kifejezetten erre a célra.
Hát egyenlőre ennyi. Csapjunk bele!
Jó olvasást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése