2011. november 5., szombat

Sírkerti séta Mindenszentek estéjén

November 1. Mindenszentek. Gyuree megint hívott fotózni, egy kis csapattal (Pingu és férje, vlm, eDaniel és n.Gyuree) a Fiumei úti sírkertbe. Én késve értem oda, és szokásomhoz híven sikerült elkallódnom, annak ellenére, hogy Gyuree folyamatosan küldte a "hol vagyunk" koordinációs SMS-eket.
Nehezen, de végül csak sikerült rájuk találnom, (miután Gyuree még fel is hívott). Sajnáltam, hogy nem mentem velük az elejétől, de azért amíg egyedül ballagtam, csak készült egy-két fotó:


Úgyhogy annyira nem bánom.
Sajnos az én gépem elég sok zajt kreál, úgyhogy világosítani csak alig tudtam, pedig 400-800-as ISO-val dolgoztam. 1600-ra (nálam ez a max) már nem tudtam fölmenni. Sokat gondolkoztam azon, hogy mit tudnék csinálni, és hogyan tudnám világosabbá tenni a képeket, de nem jártam sikerrel. Hiába a hosszú záridő, akkor sem azt kaptam vissza, amit megláttam...


Miután találkoztam a csoporttal, folyamatosan füleltem, hogy hátha valamilyen tippet tudnék alkalmazni.
Állványt vittem magammal, annyira nem pro, de azért megáll, de annak se vettem sok hasznát, egy-két kép még összejött, de...
Kb. 150 képet csináltam, ebből kb 60-at rögtön töröltem, mert bemozdult, vagy sötét volt, aztán otthon még kb 40-et, mert azok is sötétek. 66 képpel maradt benn, amiből 17 jutott tovább, ezek azok, amiket érdemesnek találtam az utómunkára. Az elődöntőbe 13 kép került (ezekre raktam logót), végül pedig 8 került fel az Indára, amiből 3 a blogba. Hát igen...


Végül pedig, a kedvencem, ebből a sorozatból:


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kommentáltál a blogon, mert így megtaláltam a tied :)
    A képek nekem tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Hát köszi... :)
    Nekem annyira nem :S

    VálaszTörlés