2011. október 31., hétfő

Lakatok és Graffitik

Pénteken is (mint mindig) mentem hangosítani. Előtte kb. egy órával felhívott n.Gyuree, hogy mikor érek rá egy kis fotózásra, esetleg tanulhatnék valami újat - ezt én mondom.
-Hát most nem, de holnap ráérek, majd este msn-en megbeszéljük. Szevasz.

Állomás - pusztulás
Zárolva
Lakatolva



De ezek után már megjött a kedvem, úgyhogy a Soroksári út közepe táján szálltam le a buszról, mert már régebb óta kiszemeltem magamnak azt a régi elhagyatott - vagy legalább is nem karbantartott - vasútállomást, és nagyon jó témának ígérkezett.

Nagyfeszültség

Először nem nagyon akartam közelebb menni, mert nem voltam biztos benne, hogy tényleg "elhagyatott"-e ezért csak szép lassan fedeztem fel a terepet. A felüljáróval kezdtem, ez még viszonylag messze volt, de már ekkor kiszúrtam egy fószert jólláthatósági mellényben, valami peronőr lehetett. Egy darabig szerencsétlenkedtem, de aztán rávettem magam: csak magabiztosan! Lehet, hogy ő ijedt meg tőlem, ugyanis mint a villám felvette a hátizsákját és elhúzott. Oké...
Szóval végre odamentem, ahova akartam, és és munkához láttam:







A nálam már megszokottnak mondható Feszültség! tábláim után pedig megindultam a buszmegálló felé. Egy hajléktalan közeledett az úton, egy darabig hezitáltam, hogy elkapjam-e egy fotóra, de aztán már elhaladt előttem, úgyhogy sunyin hátba lőttem...
Ezt persze a megállóban álló férfi nem nézte jó szemmel, de rosszal sem: nem oda nézett.

Hazafelé?


Most csak ennyi....

http://indafoto.hu/kallodani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése