2011. október 18., kedd

Lemaradás... I. | Fekete-fehér |

Na végre... Ezt is megírom...

Hát most tényleg sokáig nem frissítettem, pedig azért mégis történt egy s más. Megpróbálom két posztban összesűríteni a dolgokat, most inkább több képpel, és kevesebb szöveggel.

Lopakodó 

Amire ki szeretnék térni az első posztban az a fekete-fehér...
Bezony.
Mégpedig a saját biztonságom érdekében :) ...
Kifejtem:

Mostanában észrevettem magamon, hogy próbálok a színek, és a presetek mögé bújni, ami egy egészséges szinten nem is lenne baj, de ha ez átlép a túlzás határain túlra, na akkor van gáz. Most még nálam ez annyira nem vészes, de inkább úgy döntöttem, hogy  - ha bár a Photoshopot nem törlöm le :D, de - elkezdek jobban rákoncentrálni a kompozícióra. És ezt mivel lehetne máshogyan elérni mint a b&w fotózással.

Bánat
Teszkós szatyor (volt)

Nem fotózom alapból ff-ben, (azért még ennyire nem...), de nem azzal vagyok elfoglalva hogy "gyorsan csináljunk pár képet, aztán majd otthon Ps", hanem sokkal inkább igyekszem a témát körüljárni, jól beilleszteni a környezetébe és a vágást is jól megcsinálni.

Hogy ez mennyire sikerül(t)? Nemtom. Döntsenek a képek, és e blog olvasói. Várom a hozzászólásokat, tényleg! Meg főleg az építő (vagy nem :)) kritikákat.

Azthiszem egyenlőre ennyi... A II. részt majd holnap. (vagy nem :))
Megyek aludni... :)
A Szösz

Ha nincs szél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése